W dniach 6-8 grudnia wyjechaliśmy (klasy V, VI i VII wraz z wychowawczyniami oraz P. Lidią Sączawą i P. Tomaszem Wyplerem) na Białą Szkołę do Szklarskiej Poręby. Był to wyjazd integracyjny, na którym realizowaliśmy zajęcia wychowawcze, zwiedzaliśmy pobliskie atrakcje np. Hutę Szkła Kryształowego „Julia”, Centrum Edukacji Ekologicznej „Izerska Łąka” i Czarci Młyn.
Pierwszego dnia wędrowaliśmy Szlakiem Walońskim do Wodospadu Kamieńczyka, w drugim dniu zdobyliśmy szczyt Wysoki Kamień, skąd rozpościera się piękna panorama Karkonoszy, Gór Izerskich i Kotliny Jeleniogórskiej. Trzeciego dnia kolejką pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby, aby kupić pamiątki. W czasie trwania wyjazdu dopisywała nam przepiękna zimowa aura, w górach było dużo śniegu, a na miejscu w Chacie Izerskiej, gdzie mieszkaliśmy, odbywały się ciekawe zajęcia. Było dużo zabaw integracyjnych i gier zespołowych. Nie obyło się też bez ogniska z kiełbaskami.
To był udany wyjazd, pełen wrażeń, dobrych emocji i poznania siebie nawzajem,

a na tym najbardziej nam zależało.